Termenii și condițiile generale
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
Data intrării în vigoare: 1 iunie 2025
Prezenții termeni și condiții generale (denumite în continuare: „TCG”) sunt valabili și se aplică tuturor articolelor (denumite în continuare: „produs”) disponibile și care pot fi achiziționate de la VERDANT FUTURE S.R.L. (denumită în continuare: „Vânzător”) pe site-ul www.voguepremiere.com (denumit în continuare: „Magazin Online”). Comenzii actuale a cumpărătorului i se aplică condițiile care figurează pe pagina magazinului online la momentul trimiterii comenzii.
Condiția contractuală generală este acea condiție contractuală pe care utilizatorul său a stabilit-o unilateral în scopul încheierii mai multor contracte, fără contribuția celeilalte părți, și pe care părțile nu au negociat-o individual.
Conform articolului 6:78 (1) din Legea V din 2013 privind Codul Civil (denumit în continuare: „Codul Civil”), condiția contractuală generală devine parte a contractului dacă utilizatorul său a permis celeilalte părți să ia cunoștință de conținutul acesteia înainte de încheierea contractului și dacă cealaltă parte a acceptat-o.
Vânzătorul publică și face cunoscute, prin intermediul acestor TCG, condițiile contractuale generale aplicate în legătură cu contractul de achiziționare a produselor comercializate de acesta în Magazinul Online, a căror acceptare expresă de către persoanele care intenționează să facă cumpărături în Magazinul Online (denumite în continuare: „Cumpărător”) este o condiție prealabilă pentru a face cumpărături în Magazinul Online.
1. Datele partenerului contractual
Nume: VERDANT FUTURE S.R.L. Sediu: Oradea, Strada Episcop dr. Vasile Coman, Nr. 3., Bl. 2., Scara A+B, Ap, B3 Număr de înregistrare la Registrul Comerțului: J2025027702001 Cod de înregistrare fiscală: RO 51646155 IBAN: RO67PIRB050071B281001000; RO33PIRB050071B281002000 Administrator: Kosztyu György Telefon serviciu clienți: +40743819743 Email: contact@verdantfuturesrl.com; info@voguepremiere.com
2. Încheierea contractului
Cumpărătorul se poate informa cu privire la caracteristicile esențiale ale produsului dorit, prețul total de achiziție cu TVA inclus, precum și taxa de livrare, durata și alte condiții, dând clic pe numele produsului sau pe imaginea care reprezintă produsul. În ceea ce privește prețul de achiziție al oricărui produs comercializat și disponibil în oferta de produse a Vânzătorului, prețul de achiziție indicat în Magazinul Online este singurul de referință și aplicabil, indiferent dacă produsul respectiv apare cu un preț de achiziție diferit pe alte platforme online sau de alt tip. Vânzătorul stipulează în mod expres că numai datele afișate în Magazinul Online pot fi considerate oficiale, de referință și aplicabile, iar Vânzătorul își exclude răspunderea pentru orice discrepanță.
Cumpărătorul poate adăuga produsul în coșul său virtual dând clic pe inscripția „Adaugă în coș” sau pe pictograma coșului. Atunci când produsul este adăugat în coș, apare o fereastră informativă care informează Cumpărătorul că produsul a fost plasat în coșul său virtual. Pe această interfață, Cumpărătorul poate alege să continue navigarea în Magazinul Online („Continuă cumpărăturile”) sau să finalizeze navigarea și să înceapă procesul de comandă dând clic pe butonul „Coș”. Dacă Cumpărătorul a ales ultima opțiune, se va afișa conținutul coșului, unde poate verifica conținutul acestuia (denumirea produsului selectat, mărimea și alte specificații; numărul de bucăți; prețul brut/bucată; prețul brut total de plată, fotografia produsului etc.). Pe pagina coșului, Cumpărătorul poate modifica comanda și poate șterge articole din coș. Dacă Cumpărătorul consideră că totul este în regulă, poate începe procesul de comandă dând clic pe inscripția „Finalizare comandă” și se poate conecta la contul său sau poate face cumpărături fără înregistrare, furnizând datele solicitate.
Înregistrarea nu este o condiție pentru cumpărare, însă cumpărarea nu poate fi realizată fără furnizarea datelor obligatorii de către Cumpărător la momentul achiziției. Câmpurile de date obligatorii sunt marcate cu un asterisc (*) și cu eticheta „Câmpuri obligatorii” în Magazinul Online. Cumpărătorul este singurul responsabil pentru veridicitatea datelor furnizate de acesta; răspunderea Vânzătorului în acest sens este exclusă. Dacă Cumpărătorul s-a conectat la contul său sau a furnizat toate datele necesare, trebuie să furnizeze datele de livrare dând clic pe inscripția „Continuare”, dacă a bifat că adresa de facturare este diferită de adresa de livrare. După furnizarea datelor de livrare, Cumpărătorul trebuie să selecteze metoda de plată dorită din opțiunile disponibile și apoi să dea clic pe inscripția „Continuare”. Va apărea un ecran de sumar, unde Cumpărătorul poate verifica încă o dată datele comenzii sale înainte de trimiterea finală. Dând clic pe butonul „Trimite comanda”, poate finaliza comanda și o poate trimite Vânzătorului.
Cumpărătorul poate corecta erorile de introducere a datelor în orice moment în timpul procesului de comandă, având această posibilitate chiar și pe pagina de sumar. Poate șterge un produs din coș, poate modifica datele furnizate de el și poate mări sau micșora cantitatea produsului. Dacă Cumpărătorul a finalizat procesul de comandă online furnizând datele solicitate și a dat clic pe butonul „Trimite comanda”, plasează o comandă, care este considerată o ofertă din partea Cumpărătorului. Cu toate acestea, această ofertă nu înseamnă automat că Vânzătorul a acceptat oferta Cumpărătorului (vezi punctul 3).
3. Obligativitatea ofertei, confirmarea, încheierea contractului
După ce Cumpărătorul a trimis comanda, Vânzătorul o va confirma Cumpărătorului printr-un e-mail automat în cel mult 48 de ore (de la primirea ofertei la adresa de e-mail a Vânzătorului), e-mail automat care confirmă că Vânzătorul a primit comanda trimisă de Cumpărător. E-mailul automat conține și detaliile comenzii. Acest e-mail automat (confirmare de primire) nu constituie acceptarea comenzii Cumpărătorului, ci doar îl informează pe Cumpărător că comanda sa a fost primită de Vânzător. Vânzătorul își rezervă dreptul de a retrage orice produs de la vânzare în orice moment. Afișarea unui produs pe pagina magazinului online nu înseamnă și nu garantează că acest produs va fi disponibil în orice moment. Primirea ofertei/comenzii de către Vânzător duce la o obligație de ofertă din partea Cumpărătorului.
Vânzătorul acceptă oferta Cumpărătorului (comanda) printr-un e-mail de acceptare separat. Contractul se încheie la momentul primirii de către Cumpărător a e-mailului separat trimis de Vânzător privind acceptarea ofertei, și nu la primirea e-mailului de confirmare automată a comenzii (în termen de 48 de ore). Cumpărătorul este eliberat de obligația ofertei dacă nu primește un e-mail de confirmare pentru comanda trimisă fără întârziere (dar nu mai târziu de 48 de ore). Dacă Cumpărătorul constată o eroare în datele din e-mailul de confirmare, trebuie să o semnaleze serviciului de asistență pentru clienți al magazinului online în termen de 24 de ore de la primirea e-mailului de confirmare (prin e-mail sau telefon), pentru a evita onorarea comenzilor nedorite. După expirarea acestui termen, Vânzătorul va considera că datele din e-mailul de confirmare a comenzii sunt complet corecte și necontestate de către Cumpărător. Comanda este considerată un contract încheiat pe cale electronică, care este guvernat de Legea V din 2013 privind Codul Civil și de Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale.
Contractul - în cazul în care Cumpărătorul este o persoană fizică ce acționează în afara profesiei, activității independente sau a afacerii sale - intră sub incidența Hotărârii de Guvern 45/2014 (II.26.) privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi și respectă dispozițiile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind drepturile consumatorilor.
4. Stocarea datelor comenzii, conținutul digital de date
Vânzătorul stochează datele comenzii. Cumpărătorul poate imprima „Confirmarea comenzii”. Aceasta apare pe ecranul Cumpărătorului după ce a trimis comanda. După ce Cumpărătorul a furnizat adresa de e-mail, Vânzătorul va trimite toate datele esențiale ale comenzii Cumpărătorului prin e-mail, în e-mailul de confirmare a comenzii menționat la punctul 3. Site-ul web al Vânzătorului, www.voguepremiere.com, poate fi rulat în orice mediu software și sistem de operare care poate afișa o pagină web bazată pe html. Vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru eventualele erori software care pot apărea în timpul funcționării site-ului său web. În caz de eroare, Vânzătorul roagă Cumpărătorii să informeze Vânzătorul pentru a remedia eroarea în cel mai scurt timp posibil și pentru a lua măsurile necesare.
5. Dreptul de retragere
Prevederile acestui punct se aplică exclusiv Cumpărătorului care este persoană fizică ce acționează în afara profesiei, ocupației sau activității sale comerciale (consumator conform art. 8:1 (1) punctul 3 din Legea V din 2013), care cumpără, comandă, primește, utilizează, beneficiază de bunuri, precum și destinatarul comunicărilor comerciale, ofertelor legate de bunuri. Vânzătorul consemnează și Cumpărătorii vizați iau la cunoștință în mod expres că toate persoanele fizice care nu corespund definiției menționate la acest punct 5, adică nu acționează în afara profesiei, ocupației sau activității lor comerciale, precum și Cumpărătorii care nu sunt persoane fizice, nu intră sub incidența regulilor detaliate la acest punct, adică prevederile acestui punct nu sunt aplicabile acestor persoane.
Cumpărătorul menționat mai sus are dreptul, în cazul unui contract de vânzare de produse, să se retragă din contract fără a oferi nicio justificare în termen de 14 zile calendaristice (denumit în continuare: „Perioada de retragere”) de la data la care Cumpărătorul sau o terță parte desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produsului; în cazul vânzării mai multor produse, dacă livrarea fiecărui produs are loc la date diferite, de la data primirii ultimului produs livrat; în cazul unui produs format din mai multe loturi sau piese, de la data primirii ultimului lot sau a ultimei piese. Cumpărătorul are, de asemenea, dreptul de a-și exercita dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului. Dacă Cumpărătorul dorește să-și exercite dreptul de retragere, trebuie să trimită o declarație clară a intenției sale de retragere Vânzătorului prin e-mail în timpul „Perioadei de retragere”. Sarcina de a dovedi că dreptul de retragere a fost exercitat în conformitate cu dispozițiile punctului 5 și cu prevederile legale relevante revine Cumpărătorului. Dacă Cumpărătorul nu trimite declarația sa de retragere în termenul specificat, într-un mod care poate fi dovedit fără echivoc, acest lucru va fi considerat ca o neîndeplinire a condițiilor pentru exercitarea dreptului de retragere, prin urmare contractul său nu va fi reziliat și va rămâne în vigoare. Retragerea este considerată a fi exercitată în termen dacă Cumpărătorul trimite declarația sa în acest sens Vânzătorului în timpul „Perioadei de retragere” (chiar și în a 14-a zi calendaristică). Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere în termen dacă trimite declarația sa de retragere Vânzătorului înainte de expirarea „Perioadei de retragere”.
În caz de retragere, Cumpărătorul este obligat să returneze produsul comandat Vânzătorului la adresa 2083 Solymár, Mátyás király utca 105. fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la comunicarea declarației sale de retragere. Termenul este considerat respectat dacă Cumpărătorul trimite produsul (îl predă la poștă sau îl înmânează unui curier comandat de el) înainte de expirarea termenului de 14 zile.
Vânzătorul va rambursa costul de livrare al produsului Cumpărătorului (cu excepția cazului în care produsul a fost livrat gratuit), cu condiția ca retragerea să afecteze toate produsele livrate cu comanda respectivă. Cu toate acestea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare suportate în legătură cu livrarea produsului, care rezultă din decizia Cumpărătorului de a devia de la cea mai ieftină metodă de transport standard oferită eventual de Vânzător. Costul returnării produsului va fi suportat de Cumpărător; Vânzătorul nu îl va rambursa Cumpărătorului.
Dacă Cumpărătorul se retrage din contract, Vânzătorul va rambursa, fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la luarea la cunoștință a retragerii sau de la returnarea produsului la Vânzător, suma totală plătită de Cumpărător drept contraprestație, cu condiția ca produsul să fie returnat în starea sa originală. Acest lucru înseamnă că produsul nu este murdar, deteriorat, spălat sau purtat (cu excepția probării), și toate etichetele și tichetele sale sunt intacte. Vânzătorul are dreptul de a reține rambursarea până la primirea produsului înapoi sau până când Cumpărătorul a furnizat dovezi credibile că l-a trimis înapoi; Vânzătorul va lua în considerare data cea mai apropiată dintre cele două. În cazul plății cu cardul de credit sau prin transfer bancar în avans, Vânzătorul va rambursa în toate cazurile suma returnată în contul bancar specificat de Cumpărător la momentul plății.
La returnarea produsului, trebuie anexat avizul de expediție și, dacă este posibil, trebuie indicat și motivul returnării. Indicarea motivului returnării, sau justificarea dreptului de retragere, nu este obligatorie; dacă Cumpărătorul nu specifică motivul returnării, acest lucru nu înseamnă pierderea dreptului său de retragere sau vreo afectare a drepturilor sale conexe din acest motiv. În cazul expedierii poștale, Cumpărătorul trebuie să indice clar pe ambalajul produsului de returnat mențiunea „magazinul online voguepremiere.com”.
În cazul plății în avans, Vânzătorul va rambursa în toate cazurile suma returnată în contul bancar specificat de Cumpărător la momentul plății. Documentele care facilitează returnarea, împreună cu avizul de expediție, pot fi găsite de Cumpărător alături de coletul care conține produsul livrat. Dacă Cumpărătorul are întrebări referitoare la dreptul de retragere, poate contacta serviciul de asistență pentru clienți al Vânzătorului la adresa de e-mail serviciuclienti@voguepremiere.com; sau la numărul de telefon +40743819743.
6. Prețuri și livrare, costuri de livrare și alte costuri
Prețul este cel indicat lângă produse în Magazinul Online la momentul comenzii, care este un preț brut și include taxa. La acesta se adaugă costul de livrare, cu excepția cazului în care, în cadrul unei promoții anunțate de Vânzător, produsul este livrat gratuit, pe cheltuiala Vânzătorului. Cumpărătorul plătește prețul de achiziție al produsului comandat în Magazinul Online - la alegerea sa - în avans sau la primirea acestuia. Vânzătorul trimite factura proformă care conține datele necesare pentru transfer după ce toate produsele comenzii au fost colectate în depozitul Magazinului Online. În cazul plății ramburs, comanda se plătește la primire în numerar sau cu cardul de credit. În cazul ridicării de la un locker de colete, plata este posibilă numai cu cardul de credit. Pentru plățile ramburs, Vânzătorul percepe o taxă pentru metoda de plată. Posibilitatea de a alege metoda de plată ramburs depinde de compania de curierat selectată, de metoda de livrare, de valoarea totală a comenzii și de istoricul comenzilor Cumpărătorului. În cazul unei comenzi ramburs anterioare nelivrate, această metodă de plată nu va mai fi disponibilă.
Livrarea este disponibilă numai în Uniunea Europeană. Vânzătorul informează Cumpărătorul cu privire la termenele de livrare prin e-mail în timpul procesului de comandă. Dacă termenul de livrare specificat nu poate fi respectat, Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin e-mail. Comenzile sunt procesate cât mai repede posibil, iar comanda ambalată este livrată la adresa specificată sau la punctul de colectare de către serviciul de curierat selectat. Taxa de livrare a comenzii este independentă de dimensiunea sau greutatea pachetului și de metoda de livrare (de exemplu, la domiciliu sau la punctul de colectare). Taxa de livrare este de 1.990 HUF, 6 USD, 5 EUR sau 25 Lei.
Se poate întâmpla ca Vânzătorul să factureze o taxă de livrare mai mare decât tariful forfetar, caz în care va pregăti o situație detaliată a taxei percepute și va atrage atenția Cumpărătorului asupra acesteia înainte de plasarea comenzii. Dacă, din motive tehnice sau logistice, Vânzătorul trebuie să livreze comanda în mai multe etape după plasarea comenzii, costurile de livrare vor fi, desigur, percepute o singură dată (după o singură livrare). Produsul este considerat a fi fost primit de Cumpărător dacă Cumpărătorul sau o terță parte autorizată de acesta îl primește de la curier, la punctul de colectare sau la lockerul de colete. Dacă Cumpărătorul constată deteriorări ale ambalajului sau ale produsului la primire, Vânzătorul va asigura returnarea produsului în mod gratuit.
7. Garanție 7.1. Garanția de conformitate
În caz de executare defectuoasă, Cumpărătorul poate invoca o pretenție de garanție de conformitate împotriva Vânzătorului.
În cazul unui contract de consum, Cumpărătorul își poate exercita drepturile de garanție pentru defectele de produs care existau deja la momentul predării produsului într-un termen de prescripție de 2 ani de la data primirii. După termenul de prescripție de doi ani, nu mai poate exercita drepturile sale de garanție de conformitate.
În cazul unui contract încheiat cu un ne-consumator, Cumpărătorul își poate exercita drepturile de garanție într-un termen de prescripție de 1 an de la data primirii.
În caz de executare defectuoasă, Cumpărătorul poate – la alegerea sa – solicita înlocuirea produsului sau o reducere de preț. Dacă acestea sunt imposibil de îndeplinit sau dacă interesul Cumpărătorului pentru înlocuire a încetat, Cumpărătorul poate rezilia contractul. Nu există drept de reziliere pentru defecte minore.
Cumpărătorul este obligat să raporteze defectul fără întârziere după descoperirea acestuia. Dacă Cumpărătorul este și consumator, un defect raportat în termen de două luni de la descoperirea sa va fi considerat raportat fără întârziere. Cumpărătorul își poate exercita pretenția de garanție de conformitate direct împotriva Vânzătorului. Dacă Cumpărătorul este și consumator, se prezumă până la proba contrară că un defect recunoscut de Cumpărător în termen de șase luni de la executare exista deja la momentul executării, cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura defectului sau dacă această prezumție este răsturnată.
7.2. Răspunderea pentru produs
Dispozițiile care reglementează răspunderea pentru produs se aplică Cumpărătorului exclusiv și expres numai dacă Cumpărătorul se califică drept consumator în temeiul articolului 8:1 (1) punctul 3 din Codul Civil.
În cazul unui defect al produsului, un Cumpărător care se califică drept consumator poate – la alegerea sa – să invoce o pretenție de garanție de conformitate, așa cum este definită la punctul 7.1, sau o pretenție de răspundere pentru produs împotriva producătorului produsului. Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii sale pe piață de către producător sau dacă nu are proprietățile descrise în descrierea producătorului.
Cumpărătorul nu are dreptul de a invoca o pretenție de garanție de conformitate și o pretenție de răspundere pentru produs pentru același defect simultan, în paralel. În cazul unei pretenții de răspundere pentru produs soluționate cu succes, Cumpărătorul își poate exercita pretenția de garanție de conformitate pentru produsul înlocuit în conformitate cu dispozițiile legale relevante și cu aceste TCG. Ca pretenție de răspundere pentru produs, Cumpărătorul poate solicita numai repararea produsului defect sau – dacă repararea nu este posibilă într-un termen rezonabil fără a aduce atingere intereselor Cumpărătorului – înlocuirea acestuia, ceea ce înseamnă că nu există posibilitatea de rambursare, reducere de preț sau retragere, având în vedere că nu s-a stabilit nicio relație contractuală între producător și Cumpărător. În cazul unei pretenții de răspundere pentru produs, Cumpărătorul trebuie să dovedească defectul produsului. Cumpărătorul își poate exercita pretenția de răspundere pentru produs în termen de doi ani de la introducerea produsului pe piață de către producător. Expirarea acestui termen duce la pierderea drepturilor. Cumpărătorul este obligat să notifice producătorul cu privire la defect fără întârziere după descoperirea acestuia. Un defect raportat în termen de două luni de la descoperirea sa va fi considerat raportat fără întârziere. Consumatorul este responsabil pentru orice daune rezultate dintr-o întârziere în notificare. Cumpărătorul își poate exercita pretenția de răspundere pentru produs împotriva producătorului sau a distribuitorului. Potrivit Codului Civil, atât producătorul, cât și distribuitorul produsului sunt considerați producători.
8. Rezerva dreptului de proprietate
Până la plata integrală a prețului de achiziție, produsul rămâne proprietatea Vânzătorului. Dacă, din orice motiv, produsul intră în posesia Cumpărătorului înainte de plata integrală a prețului de achiziție, Cumpărătorul este răspunzător față de Vânzător pentru toate daunele pentru care nimeni nu poate fi tras la răspundere pentru despăgubiri.
9. Plata, scadența, întârzierea la plată, facturarea
Plata pentru produs se poate face, la alegerea Cumpărătorului, prin transfer bancar în avans, card de credit (plată online) sau ramburs la livrare. Vânzătorul își rezervă dreptul de a exclude anumite metode de plată în anumite cazuri sau de a solicita plata în avans.
În cazul transferului în avans, prețul de achiziție datorat și suma costurilor aferente trebuie transferate de către Cumpărător în contul VERDANT FUTURE S.R.L. numărul RO67PIRB050071B281001000 RON, sau RO33PIRB050071B281002000 EUR. În cazul plății prin transfer bancar în avans sau cu cardul de credit (on-line), Cumpărătorul trebuie să furnizeze numărul comenzii sale și, dacă are unul, numărul său de client în secțiunea de mențiuni.
Vânzătorul emite o factură sau un document considerat echivalent cu o factură în toate cazurile de achiziție. Vânzătorul își exclude răspunderea pentru orice consecințe juridice care decurg din orice date false furnizate de Cumpărător în timpul achiziției. Facturile pentru achizițiile și returnările efectuate în Magazinul Online, precum și facturile proforme pentru comenzile cu metoda de plată prin transfer bancar, sunt trimise automat prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în timpul comenzii. Documentele de factură deja emise nu pot fi modificate ulterior.
10. Contact
Pentru întrebări sau reclamații, Vânzătorul este la dispoziția Cumpărătorului la adresa de e-mail serviciuclienti@voguepremiere.com și la numărul de telefon al serviciului de asistență pentru clienți +40743819743.
Pentru corespondența poștală, plicul trebuie adresat către VERDANT FUTURE S.R.L., 2083 Solymár, Mátyás király utca 105.
11. Căi de atac 11.1. Soluționarea reclamațiilor
Cumpărătorul poate depune reclamațiile sale de client/consumator cu privire la produs sau la activitatea Vânzătorului la datele de contact furnizate la punctul 12. În cazul unei reclamații verbale făcute prin telefon, Vânzătorul va trimite o copie a procesului-verbal Cumpărătorului cel târziu în același timp cu răspunsul de fond. În toate celelalte cazuri, va acționa în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile reclamațiilor scrise. Vânzătorul va atribui un identificator unic reclamației înregistrate prin telefon, ceea ce va simplifica recuperarea reclamației ulterior.
Vânzătorul va oferi un răspuns de fond la reclamația scrisă în termen de 30 de zile, adică va aranja transmiterea poștală a răspunsului la reclamația clientului. În caz de respingere a reclamației, Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la motivul respingerii și cu privire la autoritatea sau organismul de conciliere la care Cumpărătorul poate iniția o procedură, în funcție de natura reclamației.
11.2. Alte căi de atac
Dacă un litigiu juridic între Vânzător și Cumpărător nu este soluționat în timpul negocierilor cu Vânzătorul, Cumpărătorul poate iniția o acțiune în instanță și - dacă Cumpărătorul este consumator - în cazul unui litigiu de consum, poate depune o plângere la autoritatea pentru protecția consumatorilor sau poate iniția o procedură a unui organism de conciliere.
Vânzătorul este obligat să coopereze în procedura organismului de conciliere. În acest cadru, este obligat să declare în scris, în termen de opt zile de la primirea notificării trimise de președintele consiliului organismului de conciliere, cu privire la legitimitatea pretenției Cumpărătorului consumator și la circumstanțele cazului, precum și la acceptarea deciziei consiliului ca obligație executorie. În declarația sa, trebuie să indice faptele care îi susțin afirmațiile și dovezile acestora și să anexeze documentele la al căror conținut se referă ca probe.
Cu excepția aplicării Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Vânzătorul este obligat să asigure participarea la audiere a unei persoane autorizate să ajungă la un acord. În plus față de cele de mai sus, Vânzătorul informează Cumpărătorul că Parlamentul European și Consiliul, prin Regulamentul (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Directiva privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum), au creat așa-numita platformă de soluționare online a litigiilor. Scopul acestei platforme este de a facilita soluționarea online independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă, în afara instanței, a litigiilor dintre consumatori și comercianți. Pentru a face cunoscută existența platformei de soluționare online a litigiilor unui număr mare de consumatori, comercianții stabiliți în Uniune și implicați în contracte de vânzare sau de servicii online trebuie să plaseze pe site-urile lor web un link electronic către platformă. Platforma de soluționare online a litigiilor acționează ca un ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc să soluționeze în afara instanței litigiile care intră sub incidența regulamentului UE menționat mai sus. Platforma de soluționare online a litigiilor este un site web interactiv, care este accesibil electronic și gratuit în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii. Linkul electronic către platforma de soluționare online a litigiilor este: http://ec.europa.eu/odr
12. Protecția datelor
Reglementările privind protecția datelor sunt cuprinse într-un link separat.
13. Modificarea unilaterală a Termenilor și Condițiilor Generale
Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și Condiții Generale în orice moment. Dispozițiile modificate sunt aplicabile comenzilor plasate după intrarea lor în vigoare.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a face orice modificări sau corecții la Magazinul Online fără notificare prealabilă și de a muta Magazinul Online pe un alt nume de domeniu.
European delivery
Shop with confidence! We offer great value shipping worldwide.
Satisfied or refunded
100% Satisfaction Guarantee.
Top-notch support
Questions? We're always here to help.
Secure payments
SSL Encrypted & Secure Payment